Thats all she wrote.

Hejsanhoppsan!
Mitt sår varar.. kan jag börja med att säga :(
Men det som är bra är att svullnaden lugnat ner sig, och det blåa har försvunnit.
Men såret är blodfyllt och varar...
Nog om det!
Hade ju engelska prov imorse. Gick faktiskt jätte bra.. eller det gick bra. Hoppas på åtminstonde VG. (satsar på MVG i engelska, men jaja!)
Sista uppgiften var att man skulle skriva om ett ämne och jag valde languages (som typ alla gjorde), och det skulle vara mellan 100-200 ord. Jag hann med 146/147 ord. Rätt så bra iaf!
Nu har jag svenne (haha!) och jag har ju läst ut boken och skrivit klart min logg så jag har typ inget att göra. Skulle läsa någon valfri bok, men den som jag valt SUGER!
Första boken var MYCKET bättre.
1 boken hette "Evelina", och andra "förändringar". Man vet liksom vad som kommer att hända efter att ha läst 10 sidor.. det suger tycker jag :/
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0