Tårarna rinner ner, varesig jag vill eller ej.

Åh, jag orkar inte något mer!

I 5 dagar i rad har jag bölat minst 1 gång varje dag. Jag har blivit super känslig, och kan börja grina för vad som helst.
Speciellt om det händer ute, då kylan också trycker fram tårarna, då kan jag seriöst stå där och böla som en 2 åring.

Vare sig jag vill eller inte.

Jag var inte såhär förut.. men på något sätt känns det ibland som att livet vill att jag ska förlora.
Allting händer på en gång, det blir ett väldigt tryck i huvudet.
Jag kämpar som in i .. ja, och vad blir resultaten?
Kan jag ALDRIG någonsin få ett VG/MVG eller?! SKA DET VARA SÅ HIMLA SVÅRT?
Meningen var att jag skulle HÖJA mina betyg, inte tvärtom.

Aja.. iiiiiinte deppa... inte deppa... WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Tumblr_lgmvyhd6bg1qg9ludo1_500_large


K&H !
//ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0