Svar på tal!

Okej, vi fick nyss en rätt så konstig kommentar.
Så här lyder den:
SVAR:: Okej, nu vet inte vi vilken du menar som uppdaterar dåligt, men det är väl mig (isabell) du menar då du kommenterat på det inlägget... eller?
Aja, vi har faktiskt ett skäl till varför vi satt ihop en blogg, och det var för att ha många uppdateringar så att det skulel vara roligare att läsa.
MEN, alla har inte den tid dom igentligen skulle vilja ha. Och då kan inte du förvänta dig att man ska skriva minst 10 inlägg per dag bara för att man har en triette blogg.
Jag (ani) har ju rätt så mycket tid, så jag försöker att uppdatera så mycket jag kan. Därför blir det mer inlägg från min sida.
Så det är olika, och vi ska försöka att förbättra oss. Men förvänta dig inte väääärldens bästa uppdatering. Det kanske blir 1 inlägg mer än normalt.
Men aja, btw, glöm inte att skriva en smilis nästa gång. Då blir det mer att läsa ;) AHAHH

// issaalexani

Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin header:)

2011-02-09 @ 15:05:29
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja , jag menade Isabell.

2011-02-26 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0