Stallet idag, också

Ha, jag hann före dig, Issa! ^^

Men tja!
Shit vad kallt det är här.. Aja.
Hörde nu att Issa skriver samtidigt som jag, så vi skriver säkert samma. xD
Ya, idag har hon och jag varit till stallet och fotat på hästarna som stått i hagen (ridskolehästarna) och de som tävlat. Issa fotade på tävlingen och i hagen, jag bara i hagen eftersom min kamera suger att ta innomhus bilder med. :P

Men här under inlägget så ser ni bilderna från hagarna.
När vi va där, (lovar att Issa också skriver såhär) så va de en tjej som hoppade ett hinder och när hästen landadde snubblade den till och hon flög av så att ambulansen lära komma. Vet inte vad som hände om hon fick hjärnskakning elr liknande. :(

Men här är bilderna iaf. :)

Jamaica med oranget täcke och Alvina med blått täcke och Issa.

Turban.

Den enögde hästen Miro till vänster och Whaker till vänster.

Jamaica.

Haha, nån söt privathäst. :)

2 privathästar.

Ville.

F.v. Vet inte den första, Nero, Miro och Whaker.

På väg till stallet.

Lilly och Berta.
Fotograf: Alexandra
Kamera: Exlim dk
C: Alexandra, Isabell, Ani.

Yapp. De va dem bilderna de. Okej, tog asmkt men de här va några av dem. :)
Det har varit mkt inlägg om hästar och ridning nu de senaste dagarna och det har och göra med att Issa fotade mig när jag red på onsdagen, jag fotade henne på torsdagen och igår och så va det tävlingar i stallet idag som vi va och knäppte på. x) Men nu tror jag det inte blir så mkt mer hästar. Det är ju ingen hästblogg, som Ani sa. xP



Kommentarer
Postat av: aniiiii

När sa jag det inte skulle vara någon hästblogg? :p

2011-02-05 @ 16:14:40
URL: http://isanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0