So sick of love songs, so tired of teeeaarrrssss

Hej hörrenini, kul att ni orkat med en så dålig uppdatering! :)
Men aja, nu får ni iaf en!

Efter skolan var jag och mamma och köpte en hylla samt 6 st ljus till mitt rum.
Sedan var jag till skridskorn, träffade på isabell som tydligen hade fått skjuts (stavning?), så det var ju bra! :)
Vi tränade på den lilla sjöjungfrun, och jag kommer att vara först i "kön" när vi ska ställa upp oss på rad, så allt kommer att hänga på mig om hur långt jag åker... hemskt!

Ikväll har "stockholms natt" och "99 saker man måste göra innan man dör" permiär på 6-an!
Det förstnämda ska jag nog inte kolla på.. haha!

Nu ska jag äta, är utsvulten! Godnatt gott folk!... justja! Ska ju göra dagen innan..
Hörshej!



//ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0