skridskor to day ;)

SÅ Himmla glad! :D:D
De gick jätte jätte jätte bra på skirdskorn idag! :D:D:D
JAg typ äger att åka översteg bakot nu, men bara åt ett håll hittills, men jag har ju bara varit med på 2 vanliga lektioner och 2 show lektioner en så länge så jag lär mig de ! :)
ANi o jag äger ! Vi kommer få MVG i skridskor sen i skolan, jag lovar ! x)
OCh ja, de har blivit mycket skryt nu på sistonde, men de är bara för att de här är typ de ända jag tycker ja är bra på. MEn jag ska försöka varva ner på de, alla tycker ju inte om de. Och jag tycker inte heller om de .
Men aja, Anis och hennes lilla syrras skridskor är jätte snygga, dom köpte nya i torsdas tror jag? ;P
Men nu ska jag göra något annat ses !

Me and Ani ! :)
//ISsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0