Skisser

Kom på att jag aldrig visar mina skisser här på bloggen, ska kanske göra de om ni vill? :)
Jag har alltid haft ett intresse på ritning (elr vad man säger) och har ritat i hela mitt liv. Men jag ritar nästan bara hästar, så de kan ju bli lite tjatigt. :P Men ibland gör jag änglar också. Men människor och katter och hundar kan jag verkligen inte göra.. xD

Men de är väl bara att öva då. Här är en bild jag gjorde 14 Februari 2011. Tkr själv faktiskt att den inte blev sådär som jag tänkt mig.. Haha. xD

Fotograf: Alexandra
Kamera: Exlim dk.
C: Alexandra, Isabell, Ani.

Kommentarer
Postat av: ISabell

Sluta ljug ! :O Du kan rita ALLT! Du har ju till och med MVG!! :O:O:O

2011-02-19 @ 18:52:33
URL: http://isanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0