Sista hoppspeciallen igår :/

God morgon på er! :)

Skrev inget igår för att jag orkade inte.
Men de var sista hoppspeciallen igår :/ Men de gick jätte bra, på Alec boy!
Och vi hoppa studs! De var första gången för mig, men de var as KUUUUL!

De roligaste jag har gjort inom ridningen x)
HAHA

Men nu ska jag göra mig klar, sitter i pyjamas ;P

Och de blir någon random bild för jag sitter vid pappas dator.
hade en bild på pappas dator, som var denna x)

Video/Foto: Alexandra
C:Isabell, Ani, Alexandra

//Issa


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha du är så söt! Men issa man får hyra häst på stork på lördagar och rida inne i ridhuset eller ute :) Du kanske skulle kunna göra det & rida med mig och Cherokee? (Svara på min blogg)

2011-02-26 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0