ROLIG FAKTA!

När du pruttar, så släpper du ut metan, något som inte är bra för miljön (var det inte metan som var dåligt för miljön? är inte helt säker)

HHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, FYFASIKEN VAD JAG SKRATTA!!! HAHAHAHAHAHA

kul att mitt sår blöder... igen!
ÅÅÅÅÅÅH, jag orkar inte stanna hemma i dag... men det finns inget att göra! Imorgon är det premiär till den nyrenovrerade lindex= erbjudanden! Ska se vad de har att erbjuda imorgon. espennande ;)

Ska se ifall jag ska vara med på skidgrejset imorgon, på vägen hem så fick jag as ont i halsen och nu har jag ont i huvve och i magen.. hur ska detta gå när jag ska GÅ i 3 timmar i sträck???????  -.-'

 

//ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0