Plugghästen! :)

Hallooo!
Hittills har jag läst egenom hela HK-häftet 3 gånger, kan alla instuderings frågor (förutom agenda 21, tydligen har issa också svårt med den. Inte förvånad!) och dessutom har jag hunnit att läsa 35 sidor i SANDOR/SLASH/IDA.
Har också hunnit att noppa ögonbrynen. skönt!
Snart kommer mamma hem, och vi ska fira alla hjärtans dag en dag tidigare, då vi inte kommer att hinna imorgon.
Så då blir det lite presenter och tårta!!
MEN, först ska min syrra komma hem (hon har sovit över sin vän).
Sedan vid typ kvällen, runt 17:00 (okej, inte kvällen då, men jaja!) så ska vi gå och äta på mcDonalds. Fatta vad länge sedan jag gjorde det! Det var typ i november jag åt där sist tror jag.
Bild från förra månaden!
//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0