ont, det gör ont, men ändå, jag har klarat mig rätt läääänge

jag böööörjar bli vaaaaan.. och alla omkriiiiiiiiiing, dom märker ingentiiiiiihiiiiiing. Det gör ooohohohooont!
Fan vad ont i magen jag har!
Sist jag hade såhär ont var typ för ett halvår sedan.
Hade iaf innebandy på idrotten som sista lektion, det gick super! Jag räddade en boll från att komma i mål en gång, och jag känner mig såååååhäääääääär stolt! :)
Jag tror nog att isabell och alexandra ansträngde sig (precis som jag) till att få bollen. Ni skulle ha sätt hur alla tacklade bollen som låg OVANFÖR alexandras väska! AHHAHAHAHAHA, stackarn!
På tal om stackarn, så föll almedina EN METER och tog emot med ARMARNA! stackarn.. :/
Efter skolan drog jag och mammsen ner till stan, fick min veckopeng idag också.
Försökte att inte köpa upp hela slanten, och det lyckades jag faktiskt med.
Köpte ett skärp på halva rea (ord pris 149, köpte för 38 kr!) och SKA köpa shower gel, sedan går resten till renovreringen av rummet..
Nyss käkade jag tacos och kollade på en massa klipp från filmen 127 houres (timmar).
Ush, vilken film.
Här får ni bild på dagens köp (alltså midjeskärpet)!
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0