Nya gardiner, plugg och amazing race!

Kom ut ur duschen för inte så länge sedan.
Städade hela mitt rum, från golv till tak. Min syrra får ta hand om sin egen skit, för jag vågar inte röra hennes säng.. det ligger typ allt möjligt där inne. Bokstavligen..
När hon var liten så minns jag att hon faktiskt tog med sig STENAR, och då snackar jag inte om vanliga medelstora stenar, utan riktigt BAMSE stenar! Och vet ni vad? jo, hon SOV med dom!
Och hon trivdes med att käka mackor i hennes säng och smula ner lakanen med bröd och smör och sedan sova på det...
uuuuuuuuwww....
AAH, så japp.
Sedan hjälpte mamma mig att sätta upp nya gardiner som min mamma GJORDE igår.. eller JAG köpte tyget förrigår, alltså i fredags.
Sedan nu sitter jag och kollar på amazing race och skriver mitt förslag på slut av boken (sv), sedan ska jag göra några sista saker på NO:n, så jag har det viktigaste med i dokumentet, och sedan imorgon bara fyller på. Sedan måste jag faktiskt gå igenom min spanska, har ju omprov imorgon. Ja.. hon flyttade fram det -.-''
HAIDO

BTW, jag är avis på mina föräldrars möbler i deras rum.. spec deras säng, sminkbordet, och typ sängborden lr vad dom heter. Dom är i detta tema, och kommer från italien.. :(  JAG VILL OCKSÅ HAAAAA :(:(:(:
Tumblr_lgtu6sxfyo1qdlthio1_500_large'
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0