MIN RECENSION (Desperate housewives PC spel)

Hmm.. vart ska jag börja?
Spelet handlar om (som man hör på namnet) desperate housewives. Det hela spelet går ut på att du är en ny som flyttat till wisteria lane, och hela tiden sätts för prövningar/måste klara av uppgifter, och det som sedan kommer att visa sig klarare och klarare för ju längre du kör spelet, är att du har drabbats av en minnesförlust och massa minnen kommer tillbaka.
Det är lite som the sims 3, förutom att det finns en massa fördelar som the sims 3 inte har! t.ex.:
* Man kan välja vad man ska säga till andra, som t.ex. man ska typ klicka på vad man ska säga och hur man ska reagera när folk berättar saker, eller när man hälsar på någon.
* Man bara behöver ta hand om sig själv, resten av familjen (alltså din "man" och din "son") kan ta hand om sig själva.
*Man kan bryta sig in i andras hem när inte dom är hemma!
MEN, en grej jag stör mig på är på sätt och vis, vad man än säger, så kommer personen man pratar med reagera precis likadant. Det märker man den andra gången man kör spelet.
Jag själv tyckte att första gången jag körde klart detta spel, var jag så mycket som besatt av spelet, och kanske spelade minst 4 timmar varje dag. Beroendeframkallande alltså. Men denna gång jag körde, var det lite mer som långtråkigt då man vet vad som kommer att hända mot slutet.
ALLTSÅ, är det här spelet lite gran som en saga, och du är huvudpersonen i berättelsen.
3/5
//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0