Min dag idag

Glad alla hjärtans dag! :D <3
Började dagen med lite presenter från mor och far. :)


                          
Snygga va? :)

Sedan bar de iväg till skolan, HK prov. Jag tyckte inte att det gick så särskilt bra när jag gjorde de, men våran speedade HK lärare rättade alla proven samma dag så då fick jag veta att jag hade VG i alla fall så de är ju ganska bra. ^^

Resten av dagen va inte så farlig. Helt okej faktiskt. Förrutom spanskan då eftersom de provet inte gick sådär överdrivet bra för min del, 54 av 117 typ, men G låg på 50 så jag hade tur i oturen kan man säga. Yepp.
Efter spanskan hade vi 2 timmars läsning av Sandor/Slash/Ida boken, helt okej. Sen vart de asäcklig mat (bara för att de va potatis med) och sen blev det lite NO och även de helt okej. Och så givetvis slutade vi 10 minuter efter att min buss åkt så de va bara att vänta på nästa.

Kom sedan hem, käkade mellis, pratade med Sofia på telefonen ett tag och satte mig vid datorn. De va min dag hittils de. :)
Imån blire skridskor åkning för sista gången denhär terminen på idrotten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0