Massa blod idag!

Ni kanske undrade vad läkaren sa? (eller inte... men iaf!)

Jag berättade hela historien om att när jag gick i 5-an så var jag till högbo (med klassen) och gick på rep. Sedan när jag ramlade så hamnade jag med min fot på en as spetsig sten, och jag fick as ont i min fot-kula.
Och då i ca. ett halvår kunde inte jag gå eller springa i långa längder utan att få jävligt ont.

Så nu har det kanske sutte spår. Så dom tog blodprov o.s.v. (utifall att jag har någon konstig sjukdom som kanske gått i arv, då jag inte heller kan överanstränga mina handleder) och under sportlovet ska jag röntka foten, utifall något hade spruckit.

Jag "blev av med" 2 rör blod.
Och sedan på slöjden idag så höll jag på att tälja ett hjärta, så kom jag med kniven fel och typ högg av nästan hela mitt finger! Okej.. inte ens halva, men typ 30%  och nu överdriver jag inte!
Jag grinade t.o.m :(

Men nu mår jag bra. och sedan ska jag på skridskor, hade nyss pianolektion!
Sony alpha a330
f: ani
c: issa, alex, ani.

OCH ALLA NI SOM INTE FATTAR ATT DET ÄR TRE PERSONER SOM ÄGER DENNA BLOGG ÄR ALLT DUMMA I HUVVE! (ursäkta..)

//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0