Mario Kart


AAAJJAAAAA!!! Vi säger så va? ;)
A, a! De va jag som vann över dig hela tiden. ^^ Huh! Så, nu vet alla de. xD

Ja, som sagt har jag träffat Julia idag, de va ett tag sen nu. Träffade henne på bussen och så följde jag med na hem och så kollade vi på Top model och nåt seglingsprogam och efter de körde vi några omgångar av Mario Kart på wii. Höhö.


Sen när jag kom hem från henne, runt 18:00 tiden, satte jag mig och fixade ihop mitt fotoalbum med bilder och det tog en evighet kan jag ju ta och säga! Minst en och en halv timme. Men jag fixade ihop lite mer än halva boken så de var det värt. (3 kort på varje sida och så lära jag tejpa fast alla så det tog extra lång tid).

Imån blir det gitarr lektion och ridning, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0