Kluringar på flingpaketet! :D

Här kmr lite.. Roliga.. Frågor som står på flingpaketet. ^^
Hur många ggr kan man dra 5 från 25?

Jag har ngt i min ficka, men det finns inget i den. Vad finns i fickan?

Vem är mina föräldrars son men inte min bror?

Två söner och två pappor hade jagat och skjutit tre ankor. De fördelades så att var och en fick en anka, hur går det ihop?

Du deltar i ett lopp och springer förbi personen på andra plats. Vilken plats har du nu?

Höhö! Jag kan ju erkänna att jag inte hade många rätt där. ;)
Skriver kanske ut svaren sen.


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

1: 5 ggr

2: ETT HÅL !?

3: WTF`???

4: du är!

5: du tar över andra platsen ?? :P



xD <3

2011-02-10 @ 18:06:34
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se
Postat av: Anonym

1: 5 gånger

2. Ett hål... ^^,

3. Du själv?

4. Den ena pappan har en son, och den sonen har ytterligare en son. Alltså är det egentligen bara tre personer som ska dela på tre ankor.

5. Du tar över andra platsen ^^,



Haha, jättesvårt jue ;)XD

2011-02-12 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0