Jag vill bo, i en svamp, annars får jag kramp!

Sims'et som jag köpte, fungerade inte. så vi "lämnade tillbaka" spelet och jag fick mina 15 kr tillbaks. Ja, snålt att lämna tillbaka den även om den kostat 15 kr, för det är typ ingenting. Men se det såhär: jag la 15 kr på något jag inte kan använda. Med dom 15 kronorna skulle jag kunnat köpa 15 tuggummin som jag faktiskt skulle använt.
SÅ, nu håller min mama på att fixa kebabtallrik! DET GODASTE SOM FINNS!
Sedan blir det väl plugg, och spela "desperate housewives", minns ni när jag var beroende av spelet?
Hahaha, aja, nu ska jag ta och installera in spelet.
Måste bara säga att piano lektionen med min personliga tränare gick JÄTTE BRA!
Nu på sistonde hade jag nästan gett upp på piano lektionerna, och jag spelade nästan inget alls, och det gjorde så att jag fick otroligt mycket lättare läxor än vad jag brukar få, men ändå så "hann" jag aldrig klart dom.
Men nu ska det ändras! Har fått en AS SVÅR av kulturskolan, och en rätt så svår från personliga läraren.
NU JEFFLAR! :)
My piano i have in my room.
Sony alpha a330  ~  Foto: anibanani  ~  copyrights: anibanani, isaboll, nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0