Isanal!

HAHHAHAAHAHA!
Ååååh.. fan vilket minne! Jag tror nog att inga fler än jag, issa och nanna fattar vad jag menar..
Stackars jonas, han tyckte nog att vi var vääldigt "skrattfulla" på den NO lektionen.. HAHA!

Aja, kom nyss hem, hade ju skridskor (läs issas inlägg där nere) och det var JÄTTE LÄSKIGT!
Gud vad ovant det känndes! Det var som att åka på ... 110% oslipade skridskor! Och det värsta var att om man lutade sig lite framåt så tvärstannade man (taggar ju).. och det var drygt..

Aja, tränade på showgrejset. Kul att vara fat! :)
HAHA!

Och en liten tjej hjälpte mig med att lära mig bakåt-siksak steg!!! Och nu kan jag! :))))
Fast issas är ju grymmare, bara för att hon är så knodd!!! :O

EFTER skridskorn var jag och pappa till willys och köpte chips. Sedan var vi hem, och jag kom på att jag hade glömt att köpa gongosola (stavning?), med andra ord mögelost... FYFARAO VAD ÄCKLIGT! Men min mamma vela ha xd
Så då åkte vi (jag, mamma och syrran) till willys igen, denna gång fick jag med mig en påse godis också.

Nyss kom jag hem. Ska väl chilla, och sedan blire plugg!

HEJSVEJS!


//ani

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack ani:D Jag ska nog satsa på långt:)<3

2011-02-19 @ 12:59:50
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0