If the sun shuts down and decides to not shine anymore,

I still have you.

Igår var jag på bandymatchen (läs issas inlägg nere), det var faktiskt rätt så kul! Aldrig sätt en maskot live förut! Kul! hahaha.
Aja, den slutade kl 21:00
Kom hem och ställde väckarklockan på kl 9 på morgonen så jag kunde vakna idag, utifall att.

Vad gör man då? Jo, vaknar runt kl 7?!?!
Vad fan ska jag vakna klockan sju för? (ingen väckte mig, det var jag som vaknade av mig själv)
Ingen sovmorgon här nej. Men aja, gick upp, käkade frukost FÖR FÖRSTA gången i livet! (stolt)
Sedan kolla på TV och nu har jag sminkat/klätt på mig/ fixat håret. Idag la jag ner lite mer tid på utseéndet då jag inte har något annat för mig.. eller det gjorde jag inte alls, jag la ner mer tid på HÅRET ska det stå..

blir nog skolan tidigare, har ändå inget vettigt för mig.

charoooo :)

Här får ni en bild jag tagit i sommras och photoshopat för ett tag sedan.

//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0