Idrott nu på morgonen !

Hallå där! :D
Godmorgon :)
Ska nu har idrott på morgonen = INNEBANDY! :D
Fast jag suger på de x), Men de är fortfarande roligt.
Men han inte skriva något igår för då kom jag hem vid åtta sen skulle jag duscha och äta mat, de var för att jag red igen en lektion. Vi hade markarbete.
De var as kul! JAg fick Ville som jag inte har ridigt på typ 2 år ;)
Nu förstår jag varför Emelie tycker han är underbar!

Världens härligaste galopp! Men i galoppen och när vi skutta över ett klosshinder så försökte han dra ner huvudet -.-
th, tönt! x)
Aja, nu ska göra mig klar för att åka så vi ses senare idag! ;)
Tog denna bild i sommras, Ville :) <3
Olympus x-42 (min digitalkamera)
Foto: ISabell
C: Alexandra, Ani, ISabell
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0