Ibland känner man sig som en av världens lyckligaste människor!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!

Fick sluta 20 min tidigare än alla andra idag, eller.. jag, issa, mli & nanna fick sluta 20 min tidigare!
Varför? Jo, för att vi "arbetade" på rasten! (vi hade svenska = läsa!)

Gick till intersport här i stan för att kolla på skridskor, men dom hade bara till strl 35.
SEDAN kom jag hem, och vad ser man då? JOOOOO...
MAMMA HAR KÖPT NYA SOMMARSKOR TILL MIIIIIIIG !!!! <333333333
Vita björn borg skor som det står "björnborg" med typ rosa, och en svart linje runt den dära grejen... SUGER PÅ ATT FÖRKLARA, MEN DEN ÄR SÅ FIIIN!

Såhär ser dom ut!! (hittade bild!) :


Nu ska jag till valbo för pappa ska köpa SKRIDSKOR TILL MIG OCH SYRRAAAAAAN!!

AHHHHHH

//världens lyckligaste ani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0