I wont give up.

Kom nyss hem, hade som sista passet teknik, men den andra halvan av klassen hade NO, fast dom fick sluta. Då vela ju givetvist många i "min" grupp också sluta tidigare, men jaja.
Körde på som vanligt, fast jag var ju klar med allt och är redo att redovisa, så jag jobbade med träslöjd ist.

SEDAN på vägen hem träffar man på söta ranin! :D
Så man fick lite sälskap när man gick hem, något som var riktigt kul!

Men nu sitter jag här och har inget att göra... ska väl typ ner på stan senare idag?
Sedan blir det spanska plugg.

ÅÅÅÅH, I HATE SPANISH!
Me no gusta hablar el espanol.
(jag gillar inte att prata spanska.)

UPPDATE:: såg nyss att nanna skrivit kategorierna med en STOR bokstav! MEEEEN! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0