I wont give up on you.

FYFAN vad ont i pekfingret jag har just nu! (där jag cuttade mig sj på träslöjden)...
UTAN överdrift:
Såret är uppsvullt och är som ett berg, och själva såret är typ "toppen" på berget. Så det är lite uppsvullet.
Bredvid såret så är det typ blålila... jag kan inte riktigt se, då det fortfarande är mycket blod kvar runt såret fastän att jag torkat bort det mesta med allsol. Men det är defenitivt blått, frågan är ju bara HUR mycket blått det är...
Asså.. jag är seriöst livrädd... tänk ifall såret blivit infekterat lr något?
Gjorde nyss klart min NO uppsats. Missnöjd - ja. Jag skrev as lite på hur universum utvecklats, då jag faktiskt inte hittade ett smack på nätet om det! Okej, jag hittade massa, men det var helt olika på varje sida!
Nu vill jag bara lägga mig ner och dö. Helt jävla slut är jag! Men innan det ska jag plugga lite engelska (nanna kanske sa att vi hade prov, har jag för mig), och sedan blir det SO. Ska försöka att bli klar med alla 15 frågor idag. Inte så mycket kvar, det är typ 7 frågor, så jag har gjort det mesta.


Mitt eksem har också blivit bättre. Men det är inte så pass bra så att jag kan raka benen... Intressant? Nej, men det är verkligen jobbigt att ha eksem.. Har man inte det, så vet man inte hur det är!
Men kort förklara hur det är att ha eksem: När det kliar, så kliar man ju. Det är rätt så logigskt. "Sluta klia!", sådanna kommentarer har jag fått kanske runt flera tusen av. Okej, ni vill mitt bästa, men tänkt det så här: Att ni har myggbett över hela kroppen, och det kliar som fan, och jag säger "klia inte!".

Jag har atropisk eksem (se bild)... Jag har faktiskt haft VÄRRE eksem än den på bilden. Ni skulle inte vilja se, vill jag säga er. (NI SOM ÄR KÄNSLIGA, SE INTE NER!)


//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0