i dont really care, i just wanna dance, in the air.

Efter skridskorn var jag och pappa och letade lite i stan efter tavlor, hittade typ inget anistyle. Så det vart lite lång tråkigt i slutändan så vi gick hem. Och sedan var jag och MAMMA ner i andra "delar" av stan, och då ÄNTLIGEN hitta man något!
Inte så dyrt heller, 79 :-.
MEN, jag vill verkligen hänga upp tavlan, så jag gjorde det, men lät plasten vara kvar, och jag hängde upp den på någon random krok. SÅ, nu får den stå bredvid TV:n.
Har också städat och pluggat.
Ska nog fortsätta att plugga och lyssna på en remix av "mad house" med rihanna.
Och ja, det är jag som gör ett peace märke, HAHHA! Fiffigt va? ;) *Noooooooootiie*

kisses.
//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0