Huvudvärk ..

Hallå! :)

Sitter ni vid min gamla dator, brukar använda min skoldatorn men vela använda ett "riktigt" tangentbort för en gångs skulle xD.

har nu kommit hem till min mamma, och ska typ packa upp om jag orkar, och har huvudvärk som vanligt -.-''''
jobbigt!
Oh! jag hitta på mitt gamlaste sims spel the heter bara "the sims", as roligt om jag får säga de själv, okej man tröttnat fort på det x).

MEn jag ska nog vila mig från datorn så jag inte får ännu värre huvudvärk än vad jag redan har.
Men de var så roligt att skriva nu, men jag vet inte vad jag ska skriva ?! 

Men aja, man kan inte tvinga ut sig något att skriva precis, elr jag kan inte, så jag säger nu hejj då så bjuder jag på någon bild!


Jag och Alec :)
Och jag har tagit kort från en video, men de var Alexandra som filma så ;)
C: Ani, alexandra, Isabell

//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0