Huvudvärk och skola -.-''

Hejsan på er! :)
Asså igentligen har jag lektion nu, men jag har så ont i huvudet så jag orkar helt enkelt inte tänka..
Och min lärare bryde sig inte, han ba sa okej när jag sa att jag hade jätte ont i huvudet -.-'
MEn jaja ska fortsätta meed svart hål och solsystemet nu så ses vi kanske lite senare !
Ska även jobba lite hemma när huvudvärken är borta !
Men jag hoppas ni har de bättre än mig, skola och huvudvärk är ju inte så speciellt kul -.-'''''
Någon bild från någon fakta sida.  Och nu är det 20 min tills vi slutar!
SES!
//Issa

Kommentarer
Postat av: Oddmona

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-04-06 @ 08:19:13
URL: http://oddmona.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0