Hur kommer det sig att vi fick så många unika igår?

ja ni...
Mitt sår har börjat läka. det är bara bra!!!
MEN, nu kom ont i halsen, ont i magen och ont i huvudet upp i bilden!
KAN INGENTING VARA PERFEKT FÖR EN GÅNGS SKULL?
Skippade grejen idag.. tog en alvedon när jag vaknade, och nu drogar jag "zyx".. yummi.
Kollar på "the seeker" lr vad det heter, som går på 6-an..
Känns lite tråkigt att vara kvar hemma och må dåligt medans alla andra är ute och dricker blåbärssoppa :(
Jag vill också haaaa.....
Aja, mamma sa att jag skulle med henne och handla, men det känns inte så roligt att göra det när man mår dåligt. Men man måste ju göra NÅGONTING på en fredag annat än att sitta hemma och göra ingenting.
SKA iaf äta chips och dricka cola! Det är redan bestämt. Sedan ska jag se till att mamma köper blåbärssoppa till mig för jag är väldans sugen nu känns det som..
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0