HMM..?

Okej, nu har jag världens beslutsångest!
Det är nu 110% säkert att vi ska tapetsera om.
Dock är det inte 110% säkert ifall vi ska betala!
I morse kom mamma på idén att ringa våran riktiga ägare i Sthlm och be om en ny tapet då dom inte har bytt på kanske ca 15 år, så den är riktigt gammal. Och deras uppgift är att "uppdatera" lägenheten, lr hur?
Men, om det är så att det har gått 14 år eller uppåt, så ska dom tapetsera om, gratis. Fastän att vi får välja motiv/färg!
Annars får vi väl gå och köpa tapet någon annan stans dårå.
MEN, vad ska jag har för tapet? Ska jag har en ren färg? (typ hel vit) eller med mönster/blommor?
Vad jag sett så ser oftast rum på något konstigt sätt mycket mindre ut.
Så det blir väl den klassiska vita tapeten. Har även kollat på mattor/tavlor idag också! Fan vad dyrt.. jag behöver köpa minst 2 stycken (om det ska bli perfekt måste det vara 3 st) mattor som kostar ca 400 kr styck, samt flera tavlor, och en spegel värde 300 kr.
Spännande om hur jag kommer att få råd!
MEN nu blir det NO... ciaoo



//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0