Hiss 'n Diss!

HISS:
* Att vintern inte vill ge sig av! :D
* Vampire Diaries drar igång igen om 2 veckor!
* Renovreringen av mitt rum! (största hissen denna gång)
* Att livet leker!... nästan
DISS:
* Reklamer på TV som seriöst är jävligt konstiga! T.ex. den hära "rädda barnen från att bli skurna i underliiiiveeeet, ya haraaaam" och vad jag fattar så ska man skicka in pengar. Och får jag fråga vad pengar har med det att göra? Vaddå, hade dom tänkt att muta deras föräldrar med pengar för att inte skära dom? Låter inte så logiskt..
* Min syrra! Måste bara passa på att dissa hennes åsikter. Hon försöker att övertala våra föräldrar att skaffa SVART TAPET till vårt rum?!?!?!?!? :O
* Att det ska kosta så satans mycket att renovrera ett rum, skrämmer mig bara vid tanken...
* Att mamma ska åka till Italien och inte jaaaag :( buuuhuhuuu
* Har inte hunnit att fixa några hiss/diss skyltar..
Vart lite väl mycket diss, men har man samlat på sig månader efter månader, så blir listan lång! ;)
//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0