Here I am, London Bridge

Tjo!

Sitter hemma nu och har inte gjort typ nånting idag faktisk. Fick reda på NO provet som jag fortfarande är irriterad på resultatet.. -.-

De va tänkt att jag skulle plugga HK, men de sket sig så jag sket i't. x) Blir väl imån då antar jag. De värsta jag vet är när man ser att ngn annan har pluggat till t.ex. ett prov och så har man inte gjort de själv. Haha! De händer jämt kan jag ju tillägga eftersom jag alltid pluggar 2 dagar innan proven. ^^ Anrs glömmer man de ju.

Idag satt jag och lyssnade på gamla Spirit låtar. Ni vet dendär tecknade hästfilmen som är så himla bra? :D Guuud, jag kollade verkligen JÄMT på den när jag va liten. :) Det är som en musikal film fast ändå inte, det är otroligt bra låtar med på den och jag hittade lite noter på en av de bästa låtarna av Bryan Adams på den filmen. "Here I am" är liksom låten som man förknippar med "Spririt; Stallion of the Cimarrón". Men i alla fall så satte jag mig vid pianot och försökte lära mig den, men jag är ju inte sådär jätte bra på piano eftersom jag slutade för ett bra tag sedan. Men jag hittade iaf förspelet. :) Ta och lyssna på den låten, den är bra den. :-)

Källa: www.google.se


Just nu har jag fastnat på denhär "london bridge" låten med Fergie. ^^
"How can everytime you come around my London London bridge wanna go down like London London London, wanna go down like London London London, we going down now". Höhö.

Kvällens planer blir väl att se på film med pappsen och käka godis antar jag. xD Så nyttig är jag. Aja, hörs väl imån då. Hejdå och ha en bra kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0