Helo evriboti!

Helo evriboti!

Känns lite små fel att jag inte kan HK'n så värst bra.. :S Haha, jag får typ dåligt samvete. xD
Men jag kan dem lite, faktiskt.
Efter dedära inlägget jag skrev tidigare idag, åkte jag, mamma och pappa in och shoppade lite. Elr ja, jag gick iväg och kikade lite för mig själv. Så kul har jag. xD

Hittade lite grejer, En randig tröja på cubus för 79:-, Guldigt nagellack på kicks för 50:- och en mascara på kicks för 115:-. Jeppijepp. Har väl inte hänt så mkt i helgen, har helt enkelt bara tagit det lugnt och chilledillat lite bara. :)

Haha! Satt allesnyss och kollade på Solsidan, HAHA! Älskar den "serien". Men dehär avsnittet va inte de bästa jag sett. Jag fattar inte att Alex orkar med sin fru, vad hon nu heter. Hon bara tjatar och tjatar och han ba hänger med. Och jag fattar inte hlr hur Fredde och Mickan orkar med varann. Hon ska alltid vara lika bra som hennes vänninor och han ska köpa massa dyra grejer och dona. Haha! Fast Ove Sundberg är ju bäst. xD

Imån är det "stora" hemkunskapsprovet och vi får väl se hur det ska sluta. :S Okej, nu måste jag verkligen läsa på igen. Blir ju lite småorolig. x)

Bild på guldnagellacket med min bebis som bakrund. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0