Hatar bussar!

Har suttit här och laddat in alla mina mobilbilder (=ca 650st) och sedan fixat album på facebook o.s.v. De tog tid kan jag ju säga. Men jag ska radera bra mke av de jag laddade in eftersom de tar en väldig massa plats i datorn. Men det orkar jag nog inte idag. ^^

Har sett 2 komentarer nu ungefär "fin blogg DU har".. Det är jätte bra att ni tkr de men bara så ni vet så är det 3 stycken som har denhär bloggen. ;) Jag, Isabell och Ani. Jepp. Men de är bra, fortsätt komentera! :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!! Lite pist of jag blev idag elr!! ÅÅ! Jag blir irriterad bara av att tänka på det nu. -.-
Jag tiggde till mig att få gå 5 minuter tidigare från skolan så jag skulle hinna med bussen och lyckades tillslut så jag och Issa sprang iväg mot resecentrum och vi sprang och sprang och så självklart när det är ungefär 10 meter kvar så stängs portarna och bussen börjar backa ur.
Så jag ställde mig och liksom vifta med armar och ben men nedå. Även fast man ser att det står ngn och ska med bussen så att man bara behöver köra in några meter igen och hämta upp personen och sedan backa ut igen och köra så ska man ändå skita i den och åka iväg så att personen får stå och vänta en halvtimme tills han kmr tillbaka. Jag fick värsta ruset och så kmr de en kvinna som ba: - "Dedär ska ni ringa om. Det är inte okej." (Alltså ringa bussbolaget). De ska jag fan göra! Det har aldrig hänt för mig förut att bussen inte kmr tillbaka när jag har suttit på bussen och den åkt iväg för en annan som busschauffören sett. Ååh! De är inte okej, seriöst! -.-
Så jag och Issa fick ju stå och vänta i en halvtimme tills han kom tillbaks, de va ju kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0