-

Kom nyss hem från att vara med på skridskorn. Allt har lagt sig. känns jätte skönt.
Igår kväll var jag och mamma och promenerade till waynes coffee.. det var meningen att jag skulle ta lite bilder, men sedan kom man på att man glömt minneskortet hemma! HAHAH.
.
Men sedan var vi till ica och jag köpte en as söt äppel-kopp, vanilj té, shower gel och oreos (kakorna).
Och lite tidigare var jag till kappahl och fick med mig 3 armband (2 för 15 kr, och en som kosta ca. 30 kr) och sedan köpte jag ännu ett armband från lindex för 79 kr.
.
Dessa två för 15 kr (12:50 kr styck)
Den guldiga/silvriga köpte jag för runt 30 kr, och den dära mörksilvriga för 79 kr.
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0