Haaaaaai majideeeee

Hahaha, jag är verkligen besatt av "japaneese (stavning?) game show's"!
Var nyss repris på "i survived a japaneese game show!" från förra sesången.
Röölik.

Ikväll ska min syrras vänner sova över här.. fy på det! :(

Är jäääääääääääääätte trött just nu. Inte sådär "trött för jag har inget att göra" utan "trött = sömn!".. Men ändå kan jag inte somna.
Köpte lördagsgodis också. Både päron och hallon saft, popcorn, chips, läsk, godis, godis-snören, och ja.. Men nu ska jag fixa popcorn.

Är på jätte bra humör annars, ska väl ta och spela kort.. eller säger man så? "spela kort"? Hahaha, iaf, med mamma. :)

Hoppas NI ALLA FÅR EN JÄTTE TREVLIG LÖRDAG!
Kramar på er. <3

// the one and only anibanani. - go kissie/dessie style. (LAAALL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0