Godmorgon alla läsare! :)

Godmorgon alla läsare! :)
Sitter nu i skolan helt själv här, tråkigt tråkigt, men de kommer iallafall typ 3 till x)
För alla som gick på bandy matchen skulle få sovmorgon till halv elva, men palla se på bandy -.-
så jag vela till skolan istället ;)
Ibland kan man ju undra om de är något fel på mig x)
Kom till skolan typ 20 över 7 åkte med mamma, men såklart var det inte öppet så jag fick vänta i 10 min tills de kom än lärare -.-
Aa, men de kommer mer uppdatering senare idag och, jag ska rida idag! :D På Sega Lilly -.-
Men vi ses!
HAhah, x) Jag ser knäpp ut, men kolla söta poppihästen! :D:D <333
Alvina <3
Nikon D3100
Foto: Alexandra
Modell: Isabell o Alvina
C: Alexandra, Isabell, Ani
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0