Goder morgon!!

Hello, its ani speaking!
Vaknade runt sju, klätt på mig och är 110% fixad... eller inte.
Men vi ska ha skridskor på morgonen, så ja pallar inte sminka mig (tänkte skriva smiska mig, HAHA) då det är lite onödigt. Men jag ska göra det där! Inget mycket, kör på mascara och böja ögonfransarna som smink, sedan använder jag en mjukgörande ansisktskreme.

YUPP.. det var väl typ allt? Nannas mormor ska plocka upp mig med hennes rosa bil *HOOOOST* typ tio i, så jag har ingenting att göra för att vara exakt.. Kanske ska leta på min hjärtmössa? Bra idé!
Efter skridskorn har vi NO prov. kul? taggad? nej.

c-you guys ;)

P.S. HALLÅ, NANNA, SLUTA ÄNDRA KATEGORIERNA TILL EN STOR BOKSTAV PÅ BÖRJAN! DET SKA VARA småååå! :O D.S.

Mobilkamera bild från i slutet höstas.. vart rätt så nöjd med den då det bara var mobilkameran.
frooozeen

HTC wildfire
Foto: anibanani
C: ani, alexandra, isabell

//anibanani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0