FYFAN!

Jävla liv helvette!
Fan vad jag vill dö nu.
Kommer ALDRIG NÅGONSIN ATT BLI EN JÄVLA LÄKARE! ALDRIIIG!
2 poäng ifrån VG på både SO OOOOCCCHHH HEMKUNSKAP!
FATTAR NI HUR JÄVLA MYCKET JAG KÄMPAT ELLER?! 3 TIMMAR VARJE DAG SEDAN I TORSDAGS! MAN VAKNAR EN TIMME TIDIGARE FÖR ATT HINNA GÅ IGENOM ALLTING IDAG!
OCH FOLK SOM PLUGGAT I CA 1 TIMME IGÅR FICK HÖGRE ÄN MIG!
OCH JAG MÅSTE GÖRA JÄVLA FUCKING OMPROV PÅ SPANSKA PÅ FREDAG.
Mitt liv suger, och jag är depprimerad, ingen fattar.
glad alla hjärtans dag..
AJA, var inne på en sida, och såg dessa: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHA, SÄGER JAG BARA!
Get_image_large
Get_image_large
OKEJ, sidan handlar INTE bara om sådanna, men dessa två var nog dom jag verkligen skrattade åt!
HAHAHAHAHAHAHAH!
Tagna från smartphOWNED.com
/ani

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: det är alltid kul att lära ut:D

2011-02-14 @ 18:55:54
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0