Fullspäckat schema!

Oj, hjälp!
Imorgon (söndag) : 3 pass. / 2 show - 1 Ugrupp
Måndag: 4 pass / 2 show - 2 Ugrupp
Tisdag: 3 pass / 3 Ugrupp
Onsdag: 2 pass / 2 show.
Torsdag: 2 pass / 2 show.
Fredag: "ledig"
Lördag: "ledig"
Söndag: 3 pass / 2 show - 1 Ugrupp

Alltså under de kommande dagarna så kommer jag att ha samanlagt 17 skridskor pass!
Känns lite surt att få spendera nästan hela sitt sportlov på JV...
Det som suger är ju att typ passen är från t.ex. 12:00 - 12:50 och andra passet samma dag är 14:00 - 14:50. Så det är liksom ingen idé att åka hem eller så.
Men jag skulle nog tro att jag hoppar över ett par show, då jag är rätt så säker på vad vi ska göra, och jag har varit med på ALLA show pass, något som inte någon i våran grupp har gjort mer än mig & min syrra.
Så vi förtjänar lite ledighet tycker jag! Sedan ska jag åka till H&M och köpa en korallrosa magtröja. behövs till uppspelningen av "den lilla sjöjungfrun" då vi ska vara sjöjungfrun!

Men godnatt!!
//ani

Kommentarer
Postat av: Isabell

På lördagen har vi show träning ;P

2011-02-27 @ 08:19:55
URL: http://isanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0