Fota Issa

Tjoho!
Åå va jobbigt de blev med google chrome nu när man skriver.. Den drar ju rött streck under allting. -.-
Aja. Jag vill bara passa på att säga att min dator är störd, den har stängt av ljudet på msn tonen och det har ingenting med inställningarna och göra. Irriterande.

Aja.
Senare idag blir det av att åka och kolla på Isabells ridning då hon ska hoppa Lilly och jag tänkte fota lite dårå. :)
Jag och Issa brukar liksom fota varann på varandras hopplektioner (Var fjärde vecka, alltså en gång i månaden) och Idag så är det Issas tur. Igår hade jag markarbete (små hinder), men hon fptade ändå då och nästa vecka har jag hoppning och då ska hon komma också. ;)
Fatta vad jag pluggat till svenska provet elr!? Okej, började typ i förrgår, men ändå. Jag fattade inte så mkt och jag trodde att jag skulle faila totalt på provet, men det gick faktiskt jätte bra! :D Jag tror jag kunde allt och svarade på allt dårå såklart. Får väl bara se och hoppas på att jag fick alla rätt! ;)
Vi hade även ett engelskatest, som ni såg att issa och Ani skrev om allesnyss. (Dem är(var) kvar på skolan då eftersom dem satt på extra engelska och då fick dem reda på deras resultat. JAG VILL VETA MITT! Jag vet att jag minst har 2 fel, men hur mkt mer än 2 fel va de? :P
Kanske skulle stannat kvar på extra engelskan jag också. De är juj frivilligt för dem som vill gå.
Aja.
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0