Familjen Silfver kommer ikväll

Halo!
Ikväll kommer familjen Silfver och äter middag hos oss, trevligt trevligt. ^^
Men de är inte förrän typ klockan 18:00, vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess, kanske skissa? Elr kolla på tv? Elr sova? Jag har kommit in i en sån där period som man kan komma in i ibland då man vaknar minst en gång varje natt och samma tid också. När jag vaknar så dröjer det ett bra tag innan jag kan somna igen så de är lite jobbigt.
 
Sitter och snackar med kompis just nu på msn som är utomlands, fett sköönt! Hon hade 33 grader och här är det knappt 2 plus grader, x)

Kmr nog fler inlägg senare idag, hörs då!

Fotograf: Alexandra
Kamera: Exlim dk
C: Alexandra, Isabell, Ani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0