Det där med volym..

Hahahaha! Ni ska bara se mitt hår just nu! VÄRLDENS volym! o.o
Måste verkligen ha sovit på ett konstigt sätt inatt.. Hahaha!
Sitter och drömmer mig bort samtidigt som jag kollar på sistaminuten resor..
Justja, skrev jag att den dagen soffe, issa & nanna hälsade på, så släppte vi ut lollo. Och senare under kvällen fick jag inte tag i henne, så hon fick sova på en taklampa den kvällen! Men fick iaf in henne dagen efter!
Stackarn var utsvulten..
OCH, i förrigår krashade vår stationära dator. Seriöst. Så nu funkar den inte alls! KUUUL? Nej, speciellt inte om ens mamma nu har lagt beslag på min egna dator, så nu får jag sitta vid skoldatorn..
Pappa vill köpa en apple dator, som endast består av en skärm och ingen "dator", utan typ "datorn" är inbyggd i skärmen. Dom brukar oftast vara mycket dyrare, och stå på ca minst 10 000 kr. Både jag och mamma är emot det, då syrran också sitter vid den dator = hon klickar på en massa reklambilder = datorn krashar.
Och dessutom tror inte jag att det är så bra att köpa en så dyr dator nu..
AJA, nu blir det bandslam! Hörs sedan. pushej
//anibanani

Kommentarer
Postat av: Maria Östergren

Vad kul din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa igen! :p Ha en bra dag (:

2011-02-22 @ 17:39:49
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0