Dessa snyggingar kommer att bli mina! ;)

TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK... TUSEN MILJONER TACK MAMMAAAAAAAAAA !!!! <3333333
Fan vad glá jag är! JAG SKA ÄNTLIGEN KÖPA ETT PAR KONSTÅKNINGSSKRIDSKOR! :D
Så jävla överlycklig så att det inte är sant! :D:D:D:D:D:D:D
Inte nå dyra heller faktiskt! bara 400 kr! Okej, det är ju liksom inte sådär jätte lite heller, men det är lite för att vara konståknings skridskor, då de flesta konståkningsskridskor faktiskt ligger runt (om det är splitternya) 1-6 tusen kronor! Jani... de är inte så billiga som folk kanske tror ;)
Men min pappa sa att om konståkning verkligen är det jag vill pyssla med på fritiden när jag blir äldre och (givetvist) duktigare/skickligare så ska han köpa mig ett par RIKTIGT proffsiga par! (alltså dom som kostar mycket, som jag skrev tidigare)
FAAAN VAAAD JAAAAAAG ÄÄÄÄÄÄR GLAAAAAAAAAAAAAD !!!!!
Ska åka in till valbo (kanske) nästa vecka, eller under helgen! Ska ha pengar så jag kan köpa saker till mitt rum samtidigt så jag slipper åka fram och tillbaka ! :D
// VÄÄÄÄÄRLDENS LYCKLIGASTE ANI!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0