Dålig uppdate, we know.

Men jag har faktiskt min ursäkt!
Jag gjorde ett inlägg tidigare idag, men tydligen  måste det ha hamnat i utkastet.. aja, nog om det!
Vad jag har gjort? Jo, jag har pluggat och.. MÖBLERAT OM SAMT RENOVRERAT MITT RUM! :D
Eller.. jag har rättare sagt möblerat om och städat. haha!
Jag ska skaffa nya mattor, ny tapet (100% säkert, och nu har föräldrarna gått med på det!), köpa tavlor och nya gardiner!
Ända problemet är att jag inte kan koppla in min TV då sladden inte räcker till..
MY ROOM IS GONNA BE AWESOME! ;)
Nu kollar jag på FAME, käkar chips och dricker julmust!!
mmmmmmmmmh....
AJA, hela jag luktar damm, och jag har bytt påslakan, dammsugit, torkat, skurat golv... ja, allt! Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen, men först blir det lite snack med issa, för hon ska tydligen börja i min grupp på skridskorn! Eller hon vill :D

UPDATE:: denna hamnade också i utkastet, och skulle publicerats för.. ca 3 timmar sedan?
Aja, bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

älskar fame filmen!!

2011-02-07 @ 13:32:29
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0