♥ DAG 9 - BÄSTA DAG MED FAMILJEN (Isabell)

NU har de värkligen varit låg uppdatering, men de är för att jag inte har haft lust och dom andra vet jag inte?
Men tänkte göra dagens.

Bästa dagarna med familjen var väl når jag var till Spanien för första gången! :D (Finns andra härliga dagar också! )
Vi var där i 1 vecka med en annan familj som vi har god kontakt med ;)
Men i slutet fick både jag och min bror öroninflammation, för att vi dök så mycket i poolen bredvid huset. xD
Aja de var iallafall jätte kul! :D De var även vår första utlandsresa och första flygtur.
Tog fotot med min första kamera! :)
Foto: Isabell
C: Alexandra, Ani, Isabell
De var även jätte kul när jag var till liseberg för första gången, men de kan vi ta en annan gång x)
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0