♥ Dag 9 - Bästa dag med familjen (ani)

Okej, jag måste faktiskt erkänna att det var FLERA FLERA år sedan (minst 3 år) hela min familj umgicks tillsammans en HEL dag.

Men den bästa dagen måste nog ha varit när vi var till Frankrike och Disneyland! Fyfan vad kul det var, och vilken upplevelse! Hoppas att vi kommer att åka dit igen i framtiden. Ett ställe som jag faktiskt rekomenderar till alla i alla åldrar!
Speciellt när det blir vid midnatt, då det dära tåget gick, det var så otroligt vackert! Askungen satt i sin pump-vagn som var fylld med ljus som typ "glittrade" och massa vagnar med musse och mimmi, kajsa, kalle, snövit, skönheten och odjuret och ALLA de dära disneyfigurerna.
Hela disneyland glittrade av ljus och sådant!
Kolla på bilden, så förstår ni! (det såg EXAKT ut sådär på huset när jag var dit! :D) :



Såhär såg också "kartan" ut som man fick vid ingången, har kvar den, dock ser min lite mer annorlunda ut, men nästan samma! :


//Ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0