♥ Dag 7 - Roligaste dag/natt (ani)

Jahapp..
Alltså, jag kan verkligen inte bestämma mig för EN dag och EN natt. det finns för många!
Men från när jag gick typ i 1-an 2-an:
Dag: När jag fick gå på både bio, åka till badhuset och gå och äta på mcDonalds på samma dag. Hahahaha, lyx! ;)
Natt: När en av mina kompisar sov över hos mig, så höll vi på och lekte "spion" HELA kvällen, och då menar jag till klockan 3 x)  Mitt största intresse som liten var att leka spion. Den ni ;)
.
Nu på sistonde:
Dag: När jag var och såg Niagara fallen i Kanada.. oförglömlig resa!
Natt: Hmm... jag kommer fakiskt inte på någon just nu sådär. Men när jag väl var på konfan idag, så kan jag väl säga att sista natten på lägret var ju ingenting som man glömmer. Hahahaha! fan vad rädd jag var, seriöst! :o
.
.
Ja! Det var från min del. Får se ifall mina tösbyxor inte glömmer dagens, vi får hoppas ;)
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0