♥ Dag 7 - Roligaste dag/natt (Alexandra)

Hmm..
Kan inte bestämma mig.. xD Men jag kan ta en dag förra somarn tror jag det va, med Julia var det. :) Haha! Vi va i i stallet där hon hade sin häst och så skulle vi ta en uteritt, jag på hennes häst och hon på en annan häst som stod där i stallet. Ja, först började det juu med att Lester (hästen jag skulle rida) hade tappat en sko så vi fick gå runt i den enorma hagen och leta efter EN hästsko. xD Vi hittade den givetvis inte så vi sa till stallägarn som va hovslagare så han fixade en ny åt Lester.

Sen när vi red ut så var det ju först och främst en ortoligt fin sommardag och varmt va de också, och efter ett tag så skulle vi galoppera. Men det lilla problemet var att den hästen hon red på (Lill stjärna) var en gammal travhäst som inte riktigt kunde galoppera. Så jag skulle rida först på skogsvägen med en fridfull fin galopp på Lester så ba känner man att marken vibrerar och ser man Julia komma asfort travande förbi med lillstjärna och Julia bara typ höll fast i sadeln och fick inte stopp på na. xD HAHAHA! Sen lyckades jag komma före igen och hålla takten och så hör man Julia ropa ba: - "Staannaa!!" Hahahaha! Åh, gud! Haha! xD

Jag och Julia har verkligen samma humor och jag vet inte hur mkt vi skrattade och pratade på den ridturen. Ojojoj. xD

Fotograf: Julia.
Kamera: Vet inte, hennes dk.
C: Alexandra, Isabell, Ani.

Kommentarer
Postat av: Julia

BÄSTA RIDTUREN NÅGONSINxD helt klart värt tio poäng:P bästaste gullepluttarna då:D<3

2011-02-21 @ 19:46:24
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0