♥ Dag 5 - Min framtid (ani)

Hmm.. min framtid..
Ja, vad kan man säga?
Jag har stora förväntingar, kort och gott.

Jag ska efter grundskolan (försöka att) komma in på ett naturvetenskaps-gymnasium (lååååååångt ord!).
Sedan fortsätta att plugga till tandläkare, ifall jag har dom betygen/"slutresultatet" som krävs. Hade tänkt att flytta utomlands och fortsätta plugga där, men sedan kom jag på att tänka att "varför offra så mycket, bara för att bli en tandläkare?" Så..
Jag ska iaf jobba med något som har med läkare att göra. Det har jag alltid velat göra!

Efter att ha skaffat ett jobb o.s.v. så ska jag väl träffa den rätta mannen i mitt liv, och blablablaaaaa, sedan flytta till en villa med inbyggd pool, som ligger i närheten av huvudstaden, och få 2 barn som har sina EGNA RUM! (suck)
Och vi ska ha en digitalbox, lyxiga möbler, en riktigt STOOOR villa och givetvist en fin trädgård med fina grannar!
Hihihihi...
Mina föräldrar får alltid hälsa på, och dom kommer alltid hit och sover över på helgerna/mina lediga dagar. Och min syrra får inte sova över! MUAHA... okej, lite taskigt.. jaja, hon får väl också joina i våran sleepoverpartiiii.
När jag blir gammal så ska jag åka utomlands så ofta jag kan och orkar. Jag ska hälsa på nästan alla mina släktingar, ett mål. Och ja...

Att drömma är ju alltid gratis.. ;)

Tumblr_lgtl93sr681qef5huo1_500_large


BTW, ska joina weheartit och lägga ut bilder jag är stolt fotograf till.
Vad sägs om idén? :)

//ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0