♥ Dag 5 - Min framtid (Alexandra)

Jag är väl ungefär sån som tar det som det kommer, allting löser sig. ;)
Men självklart har jag väl mina planer och mål i livet. T.ex. att jag ska gå djurbruks-linjen med inriktning på alla djur och sedan (stort KANSKE) flytta till Amerika och bli typ veterinär elr djurskötare elr nåt liknande som har med djur att göra. Jag har alltid haft en passion för djur och de är något jag vill jobba med.

Om jag inte flyttar till Amerika så ska jag söka nåt djurinriktat jobb här i Sverige och hitta den rätta mannen o.s.v. Ja, och sen är de väl som Ani snackade om. Bo i värsta villan och ha pool och grejs.

Okej, kanske inte så jätte "små" drömmar, men de är ungefär vad jag riktar in mig på. Men som sagt, jag tar det som det kommer. Vi får se hur det blir. :)

Fotograf: Alexandra
Kamera: Exlim dk
C: Alexandra, Isabell, Ani.

Imån blir det att fira pappsen med släkten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0